Hallo, sinds bijna een jaar heb ik een My T-Mobile account voor mijn glasvezel internet Thuis abonnement. Per 31-07-23 is ook mijn mobiele Go abonnement bij jullie gestart. Mét nummerbehoud (vanaf Tele2) maar het lukt dus niet om dat toe te voegen in mijn account. Ik heb gebeld en moest een 2e account aanmaken, maar dat kan helemaal niet op hetzelfde mailadres. Wie kan mij helpen?
Hallo
Staan beide abonnementen op jouw naam? Dan kan je beide abonnementen in 1 account koppelen.
Ik heb thuis en mobiel niet op dezelfde naam dus ik heb 2 accounts met verschillende emailadressen, vervolgens kan je heel makkelijk in de app tussen beide accounts wisselen.
Hm. Bedankt voor je reactie, Waqqas. Mijn Thuis abo staat op mijn roepnaam-voorletter, maar mijn Go abonnement op mijn officiële voorletter? Is dat het probleem?--------------------
Opgelost! Ik had net een chat met Dominique en ben goed geholpen. De voorletters zijn nu gelijk en meteen lukt het toevoegen van mobiel abo!
Dank aan Dominique (chat werd plots verbroken, helaas) en Waqqas!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.