Skip to main content

Ik probeer mijn mobiel abonnement toe te voegen aan mijn Odido. Ik krijg echter steeds dezelfde foutmelding, nadat ik de 4-cijferige bevestingscode invoer.

Op deze community lijkt het alsof dit technisch probleem nu al maanden bestaat. Iemand een idee wanneer dit is opgelost en/of dat er andere mogelijkheden zijn.

Ik heb op dit moment geen inzage in mijn abonnement, kan hem ook niet upgraden, etc.

Hoi Tijn, ik zie nu dat je ook een eigen topic hebt aangemaakt. Ik had in dit topic ook gereageerd op je vraag. Ik zal het hieronder ook nog plaatsen:

Je mobiele en thuis-abonnement staan op verschillende voorletters. Mobiel op T. en Thuis op M.H.T. Om je abonnementen in 1 Mijn Odido-account te kunnen koppelen, moeten deze exact overeenkomen. De snelste manier om dit te wijzigen is om via een privébericht op Facebook of Twitter een kopie van je ID te sturen met de vraag om je voorletters van je mobiele abonnement te wijzigen naar M.H.T. Daarna moet het lukken om je mobiele abonnement via de webversie van Mijn Odido te koppelen!

Laat je het weten of het is gelukt? 😄

Reageer