Goedemorgen allemaal,
Een tijd geleden heb ik contact gehad met de klantenservice van Odido, hier vroeg ik me af wat de verschillende snelheden van de unlimited abonnementen betekenden ten opzichte van mijn huidig abonnement (Unlimited + Unlimited Bel/SMS '21). Meneer garandeerde dat de “Unlimited Basis” met 300Mbit/s sneller was. De uitleg was vaag, maar meneer was erg vriendelijk en ik vertrouwde hem. Dus omdat het sneller was wekte het mijn interesse, want mijn 4g is de laatste tijd wel erg traag. Toen kreeg ik van meneer de belofte dat als ik mijn abonnement telefonisch zou verlengen dat hij dan korting kon geven en dat het dan maar 20,- per maand zou kosten, dit zorgde ervoor dat ik geen twijfels meer had en ik ging ervoor. Nu zie ik in mijn Odido dat de prijs gewoon is teruggezet naar 27,50,- per maand en daar ben ik telefonisch niet akkoord mee gegaan. Ik vind dit persoonlijk een vorm van misleiding en ik vind het niet fair dat dit wordt gedaan, ben al 8 jaar trouwe klant en wilde graag blijven. Maar nu overweeg ik toch iets anders….. Kan dit opgelost worden?