Beantwoord

Mobiel abonnement telefonisch verlengd

  • 1 March 2024
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Goedemorgen allemaal,

Een tijd geleden heb ik contact gehad met de klantenservice van Odido, hier vroeg ik me af wat de verschillende snelheden van de unlimited abonnementen betekenden ten opzichte van mijn huidig abonnement (Unlimited + Unlimited Bel/SMS '21). Meneer garandeerde dat de “Unlimited Basis” met 300Mbit/s sneller was. De uitleg was vaag, maar meneer was erg vriendelijk en ik vertrouwde hem. Dus omdat het sneller was wekte het mijn interesse, want mijn 4g is de laatste tijd wel erg traag. Toen kreeg ik van meneer de belofte dat als ik mijn abonnement telefonisch zou verlengen dat hij dan korting kon geven en dat het dan maar 20,- per maand zou kosten, dit zorgde ervoor dat ik geen twijfels meer had en ik ging ervoor. Nu zie ik in mijn Odido dat de prijs gewoon is teruggezet naar 27,50,- per maand en daar ben ik telefonisch niet akkoord mee gegaan. Ik vind dit persoonlijk een vorm van misleiding en ik vind het niet fair dat dit wordt gedaan, ben al 8 jaar trouwe klant en wilde graag blijven. Maar nu overweeg ik toch iets anders….. Kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 March 2024, 10:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @cedric.bakker 

Ik heb ook nog een oude T-Mobile Unlimited data en bellen abonnement, ik haal hiermee ruim boven de 300 Mbps op 4G en 5G.

Unlimited Basis heeft een maximale snelheid van 300 Mbps, zie de bestelpagina voor de overige unlimited abonnementen en de daarbij behorende snelheden.

Als je verlengt dan verdwijnt wel eventuele inflatiecorrectie die je hebt maar er wordt geen korting gegeven op Unlimited volgens mij.

Ik heb het via Tele2 en ik kan nergens de snelheid van mijn oude abonnement vinden, maar er is mij dus gegarandeerd door de klantenservice dat de nieuwe unlimited abonnementen sneller zijn….

Hallo @cedric.bakker 

Ik heb ook nog een oude T-Mobile Unlimited data en bellen abonnement, ik haal hiermee ruim boven de 300 Mbps op 4G en 5G.

Unlimited Basis heeft een maximale snelheid van 300 Mbps, zie de bestelpagina voor de overige unlimited abonnementen en de daarbij behorende snelheden.

Als je verlengt dan verdwijnt wel eventuele inflatiecorrectie die je hebt maar er wordt geen korting gegeven op Unlimited volgens mij.

Ik heb het via Tele2 en ik kan nergens de snelheid van mijn oude abonnement vinden, maar er is mij dus gegarandeerd door de klantenservice dat de nieuwe unlimited abonnementen sneller zijn….

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @cedric.bakker het klopt dat het voorheen niet bekend was, je kunt de snelheid van je internet testen via deze website door een speedtest te doen: https://www.speedtest.net/nl. Dan krijg je een aardig goede indruk van de snelheid die je nu hebt. Voor het verhaal van het verlengen van je abonnement zag ik in het systeem dat je had verlengd voor Unlimited Basis voor € 40,00 per maand. Hier ging nog eens een korting van € 17,50 vanaf en je kreeg ook nog eens Klantvoordeel korting van € 7,50, waardoor je dus wel uitkwam op een maandelijks bedrag van € 20,00. Echter, zie ik dat je contact hebt gehad met een collega om de verlenging te annuleren dat het in orde is gemaakt. 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

Reageer