Skip to main content

Ik zie dat er al meer topics zijn aangemaakt met hetzelfde probleem. Is dit na paar maanden nog niet opgelost?

Overigens krijg ik op de website net nadat ik 1 dag overgezet ben al een verlengingsaanbod. Vul ik de gegevens in en krijg een advies dat nergens op slaat. Had ingevuld dat ik ongeveer 6GB per maand gebruik, minder dan 120 minuten bel/sms en niet meer dan 17 euro wil betalen. Het advies komt met een abonnement voor unlimited bellen/sms, 50GB data en kost 37,50 euro.

Hoi @DickPluim 

Als je het advies niks vindt, dan laat je het toch gewoon links liggen?

Ik vind het zelf altijd een persoonlijk iets, wat ga je de komende 2 jaar doen met je abonnement, dat kan een computer niet weten. Maar daarnaast is het mooie van Odido dat je elke maand je bundels kunt bijstellen. Zowel naar boven als naar beneden. Er zitten natuurlijk nog wat extra'tjes aan die premium unlimited bundels, maar je kan prima instappen op 10 Gb en later aanpassen. 

Dat up/down geldt ook al voor jou als je abonnement 1 dag geleden is gestart. 


@eric 

Dat klopt, maar vind het frappant dat ik mijn wensen in kan vullen en dan een compleet ander advies krijg. Doe er dan ook niks mee. 10G (+2G combivoordeel) is ook ruim voldoende.


Reageer