Skip to main content

Kan mijn mobiel abonnement niet koppelen in mijn Odido omdat mijn voorletters niet goed staan.

kunt u mij helpen.

Hi Embertus, van harte welkom op de Community! Ik help je uiteraard graag verder om je abonnementen te koppelen. Ik zie inderdaad dat de voorletters niet helemaal overeenkomen, dus ik heb je net een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag! 😄


Kan mijn mobiel abonnement niet koppelen in mijn Odido omdat mijn voorletters niet goed staan.

kunt u mij helpen.

Is gestuurd


Goeiemorgen Embertus, bedankt voor de snelle (re)actie! Ik heb je mail net gezien en ik heb je voorletters gelijkgetrokken met Mobiel. Het systeem zal ongeveer 30 minuten nodig hebben om dit te verwerken en dan moet het lukken om je mobiele abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊


Reageer