Skip to main content

Als ik mijn mobiele abonnement wil koppelen, blijft hij aangeven dat het nummer gekoppeld is aan een ander account. 

 

Kunnen jullie me hiermee helpen? Zou fijn zijn als alles weer in 1 app staat.

 

Bedankt! 

mijn nummer is [bewerkt door moderator i.v.m. privégegevens] 


Hallo @Liefs.kel @Julián muñoz

 

Excuses voor de late reactie. Jullie topic was ons ontglipt. Allereerst, de beste wensen voor het nieuwe jaar! Ik ga dit voor jullie oplossen! Houd er rekening mee dat als je zowel je mobiele abonnement als je Internet + TV abonnement in één account wilt hebben, dat de naam en adresgegevens overeenkomen met elkaar. Als dat niet het geval is, dan is het alleen mogelijk om voor beide abonnementen een apart account aan te maken. Maar dat zoek ik graag voor jullie uit! 

Kun jullie mij een privébericht sturen met jullie telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik dit voor jullie uitzoeken! 

Groetjes,

Pharwin 


Reageer