Ik krijg mijn mobiele telefoonnummers niet gekoppeld in mijn odido. Krijg telkens de melding: er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw. Ik heb nu geen inzicht in mijn kosten. Klantenservice heeft dit online al 2x geprobeerd op te lossen, maar is niet gelukt. Hoe kan ik inzage krijgen in mijn verbruik? Klantenservice bellen werkt totaal niet hang al 2x een uur aan de lijn, krijg niemand eraan.
Hi
Gaat het om meerdere abonnementen? Staan die wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan. Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen. Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!
Hoi, het probleem is al opgelost. De klantenservice heeft het account geheel moeten verwijderen. Daarna heb ik een nieuw account aangemaakt en kon ik alles toevoegen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.