Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb T-mobile internet en T-mobile mobiel.

Ik kreeg de melding dat de inloggegevens samengevoegd moesten worden. Hierbij is mijn T-mobile internet account wel meegekomen in de odido app, maar niet die van mijn mobiel abonnement.

Als ik kies voor abonnement toevoegen in de app, dan krijg ik de melding is al gekoppeld aan ander account. Op deze manier kan ik mijn bel gegevens niet inzien.

Bij de klantenservice hang ik te lang in de wacht, elke keer +/- 60 minuten..

Kunnen jullie aangeven hoe dit op te lossen?

Hartelijke groet,

Tamara

Hoi Tamara, van harte welkom op de Community! Ik ga je hierbij helpen. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Daarnaast ontvang ik ook graag je klantnummer van Thuis. De gegevens moeten op exact dezelfde naam staan om ze te kunnen koppelen, en als je nog 2 accounts hebt, moet 1 daarvan verwijderd worden. Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag en dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account! 😎

Goedenmorgen, ik heb nog een tele2 mobiel abonnement maar krijg deze niet gekoppeld bij mijn andere abonnementen. Blijf de melding krijgen dat hij gekoppeld is aan een ander account. Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen.

Gr

Jurgen

Hi @JurgenV1972 

Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Staan je abonnementen wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.

Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder!

Reageer