Skip to main content

Mijn abonnement heeft voorheen altijd op mijn zus haar naam gestaan maar wel op mijn e-mailadres en rekeningnummer.

Vorig jaar heb ik een nieuwe abonnement op mijn naam gezet. De mailadres die ik gebruikte op de oude account, gebruik ik nu ook voor de nieuwe.

Wanneer ik de nieuwe abonnement wil toevoegen in de My T-Mobile app krijg ik de volgende melding:
'Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen. Let op: van de abonnementen die je toevoegt moeten wel de persoonlijke gegevens overeenkomen.'

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Alvast heel erg bedankt.

Hakan

Hey @Hakan Geyik, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag verder mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345, altijd drie letters en vijf cijfers. Weet je je klantnummer niet te vinden? Wil je mij dan een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dan kijk ik graag met je mee! 

@Hakan Geyik ik zag je privébericht voorbij komen dat het gaat om een mobiel abonnement. Ik zal het doorzetten naar mijn uitermate bekwame collega's van het mobiele team!

Hey Tommie,

Super, bedankt!

Hey Tommie,

Super, bedankt!

Hey @Hakan Geyik, ook namens mij: welkom op onze Community! Aangezien het om je mobiel abonnement gaat, zoek ik dit graag voor je uit! Kun je mij een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer