Skip to main content

Volgens mij ben ik niet de enige, want ik zie enorm veel topics die hierover gaan. Maar dan toch nogmaals, sinds de overstap van T-mobile naar Odido kan ik mijn mobiele abonnement niet koppelen aan mijn account, waardoor ik mijn data niet kan beheren. Wanneer ik het probeer dan kom ik tot de beveiligingscode die ik op mijn telefoon ontvang. Wanneer ik die vervolgens invul staat er “er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw”. Kan iemand mij helpen om alsnog mijn mobiele abonnement te koppelen aan mijn account?

 

 

Hi @FvH94 

Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen zowel via de app als de webversie? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Reageer