Skip to main content

Ik probeer al een tijdje om mijn mobiel abbonement te koppelen aan mijn account, wanneer ik mijn mobiel telefoonnummer invul en de verificatie code invul krijg ik een foutmelding met verder geen informatie. Hoe kan ik dit oplossen want ik heb nu 0 inzicht in mijn data verbruik!

Hey Bas, van harte welkom op de Community en goed dat je je mobiele abonnement aan Mijn Odido wil koppelen! Probeer je 1 abonnement toe te voegen aan je Mijn Odido-account of probeer je meerdere abonnemneten te koppelen, zoals een ander mobiel of thuis-abonnement? Mocht je meerdere abonnementen willen koppelen, contoleer dan eerst of alle abonnementen op exact dezelfde naam staan. Daarnaast zullen ook alle accounts op 1 na verwijderd moeten worden.

Laat het me maar weten en stuur me ook alvast een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres waarmee je inlogt. Dan ga ik voor je aan de slag en kun je binnen no time weer je verbruik inzien! 😄


Reageer