Ik heb 3 mobiele abonnementen waarvan 2 voor mijn kinderen. Ik wil die van mijn kinderen aanpassen zodat er geen betaalde diensten buiten bellen kunnen worden verrekend. Ik wil dit doen zonder een SMS op hun toestel te moeten ontvangen. Hoe kan dit geregeld worden?
Hallo
Je kunt hier een blokkade voor instellen door in te loggen op hun account! Is dat wat je bedoelde? Als je iets anders bedoelt, laat het dan gerust weten!
Ja, ik wil graag FTMSC blokkeren maar kan niet in het account.
Hi Robert, stuur mij even een privébericht met de gegevens van beide abonnementen waar je dit wil blokkeren. Dan ga ik voor je aan de slag! Ik kijk dan ook gelijk hoe de inlogsituatie momenteel is hoe je toegang kan krjigen; 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Ik zie je berichtje graag tegemoet!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.