Skip to main content
Beantwoord

Mijn Odido werkt niet

  • 2 April 2024
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Als ik in Mijn Odido m'n abonnement wil aanpassen, of de factuur wil inzien, krijg ik de inmiddels bekende "Oops! Hier ging iets mis". Dit probleem speelt al minstens vanaf 12 maart. Ik heb al meerdere malen de servicedesk gebeld, maar niemand kan me helpen. Na een paar keer van het kastje naar de muur zijn gestuurd, weet ik inmiddels dat het een software probleem.

Ik las in een ander topic dat het meestal binnen 2 weken gefixt is, maar dat is dus niet waar.

Ook de medewerkers van Odido kunnen mijn abonnement niet aanpassen, waardoor ik nu al een paar weken niet kan Opnemen in de cloud. Is er iemand bij wie deze fout wel is opgelost? En zo ja, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Steekpenningen?

 

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hi Elfph, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je deze melding ontvangt, ik zie het inderdaad. Ik zie ook dat er vorige week een case is doorgezet naar de technische afdeling. Het kan inderdaad 2 weken duren. Op dit moment is de case nog niet opgepakt, dus ik verwacht dat dat binnen uiterlijk 1 week wel zo is. Mocht je volgende week nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is in jouw case (69915299). Ik hoop dat dit snel is opgelost, zodat je snel weer Opnemen in de cloud kan aanzetten! 😄

Bekijk origineel

2 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Elfph, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je deze melding ontvangt, ik zie het inderdaad. Ik zie ook dat er vorige week een case is doorgezet naar de technische afdeling. Het kan inderdaad 2 weken duren. Op dit moment is de case nog niet opgepakt, dus ik verwacht dat dat binnen uiterlijk 1 week wel zo is. Mocht je volgende week nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is in jouw case (69915299). Ik hoop dat dit snel is opgelost, zodat je snel weer Opnemen in de cloud kan aanzetten! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 april 2024
Marciano van Odido schreef:

Hi Elfph, van harte welkom op de Community! Niet fijn dat je deze melding ontvangt, ik zie het inderdaad. Ik zie ook dat er vorige week een case is doorgezet naar de technische afdeling. Het kan inderdaad 2 weken duren. Op dit moment is de case nog niet opgepakt, dus ik verwacht dat dat binnen uiterlijk 1 week wel zo is. Mocht je volgende week nog niets gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag voor je of er een update is in jouw case (69915299). Ik hoop dat dit snel is opgelost, zodat je snel weer Opnemen in de cloud kan aanzetten! 😄

Bedankt voor je antwoord. Je zegt dat mijn case nog niet is opgepakt. Werkelijk??!! Ik heb al tegen de servicedesk gezegd, dat ik nog tot vrijdag wacht. Als het dan nog niet werkt kap ik Odido.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen