Skip to main content

Zoals de titel beschrijft, kan ik in Mijn Odido mijn abonnement voor TV en Internet niet vinden. Die heb ik afgelopen februari afgesloten bij T-mobile. Mijn mobiel abonnement staat er wel bij. Daarnaast kan ik mijn internet en tv abonnement niet toevoegen. Mijn adres klopt wel, echter kan Odido hier geen abonnement op vinden.

Ik kan thuis gewoon internetten en tv kijken en ik krijg ook mijn maandelijkse facturen hiervoor van Odido. Dus ik snap niet waarom het toevoegen niet lukt. Kan iemand me hiermee helpen?

Met vriendelijke groet,

Yael

Hi Yael, tof dat je zowel een mobiel als Thuis-abonnement bij ons hebt! Controleer allereerst even of beide abonnementen op exact dezelfde gegevens staan (voorletters, achternaam, adres en geboortedatum), anders is het niet mogelijk om de abonnementen te koppelen. Staan ze niet op dezelfde naam? Dan moet er eerst een contractovername plaatsvinden.

Staan ze wel op dezelfde naam? Stuur me dan een privébericht met de volgende gegevens:

• Thuis: Klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Mobiel: 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN

Dan duik ik er graag voor je in! 😄

Reageer