Ik heb sinds begin januari een nieuw abonnement bij odido, na dat mijn oude abonnement afgelopen was. Echter kan ik nu niet mijn huidige abonnement bekijken in de app, en als ik mijn odido open op de website staan mijn gegevens door elkaar met mijn oude gegevens van mijn vorige abonnement. Als ik dan mijn huidig abonnement wil toevoegen zegt de app dat die al verbonden is met een ander account terwijl het dit account moet zijn. Hoe moet ik nu verder?
Bladzijde 1 / 1
Kan iemand mij helpen? Want ik kan nu helemaal niks met mijn account op de website of app
Hoi Florine, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je oude abonnement inderdaad nog gekoppeld stond aan je Mijn Odido-account. Ik heb deze voor je verwijderd. Geef het systeem een uurtje de tijd om dit te verwerken en dan kan je straks via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken en je abonnement toevoegen! Laat je het me weten of het is gelukt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.