Skip to main content

Ik heb twee Mijn Odido accounts en een hiervan heb ik niet meer nodig. Hoe kan ik mijn account verwijderen? Ik heb het via de chat probeert maar het lukte mij niet een medewerker te spreken. Alvast bedankt!

Hi Kaleizlyfe, van harte welkom op de Community! Sorry voor de late reactie. Jouw topic stond toegewezen aan een collega die momenteel niet aanwezig is. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad 2 Mijn Odido-accounts. 1 hiervan staat gekoppeld aan e-mailadres m***m@gmail.com. Deze is leeg en ik gok dat je deze wil verwijderen, klopt dat? Zo ja, omdat er geen abonnement aan gekoppeld staat. Kan ik deze niet verwijderen (en jij ook niet). Je kan dit account negeren. Als je dit account echt verwijderd wil hebben, dan kan je eerst je abonnement koppelen aan dit ongewenste account. Dan pas kan ik hem voor je verwijderen.

Om je abonnement aan het eerste abonnement hierboven te koppelen, moet je 2e/huidige account m***w@gmail.com eerst losgekoppeld worden. Laat het me maar weten of ik dit mag doen, dan ga ik voor je aan de slag! 


Reageer