Hi @Ricardo_DB
Ervaar je dit probleem alleen met de app of ook de webversie? Zou je bij de webversie een andere browser kunnen proberen? Ben benieuwd of het dan wel lukt.
Goedenavond @Hajar van Odido,
Ik ervaar dit probleem met de app (op verschillende apparaten) en op verschillende webbrowsers (op verschillende laptops). Het lijkt erop of mijn abonnement niet (goed) meer gekoppeld is aan mijn inloggegevens.
Hoi Ricardo, goed dat je het op verschillende manieren hebt geprobeerd! Apart dat je deze melding krijgt. Stuur me even een privébericht met het 06-nummer waar het om gaat en de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! Wellicht dat we je account moeten verwijderen, zodat je opnieuw kunt beginnen. Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag!
Goedemorgen Marciano, ik ga je een berichtje sturen!
Hoi Ricardo, goed dat je het op verschillende manieren hebt geprobeerd! Apart dat je deze melding krijgt. Stuur me even een privébericht met het 06-nummer waar het om gaat en de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee! Wellicht dat we je account moeten verwijderen, zodat je opnieuw kunt beginnen. Ik zie je bericht graag tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag!
Het probleem is inmiddels met behulp van Marciano opgelost. Mijn oude abonnement stond nog gekoppeld aan mijn account. Het account is verwijderd en ik heb een nieuw account aangemaakt, daarna heb ik mijn abonnement weer kunnen koppelen.
Super bedankt voor de terugkoppeling in je topic, Ricardo!