Skip to main content

Hoi!

We hebben thuis 5 mobiele abonnementen van Tele 2. Naast een abonnement voor mijn vrouw en voor mijzelf hebben onze 3 kinderen ook een abonnement dat nog op mijn naam staat. Bij Tele2 kon ik de abonnementen van mijn kinderen toevoegen aan de Tele2 app op hun eigen telefoons, maar bij de overgang naar Odido lukt me dat niet meer.

Ik heb al geprobeerd om de abonnementen van hun eigen telefoons te ontkoppelen en opnieuw te koppelen in de Odido app, maar dat geeft een foutmelding.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Michiel

Hi Michiel, allereerst van harte welkom op de Community en supertof dat jullie met het hele gezin deel uitmaken van onze Odido-familie! Stuur je mij even een privébericht met de drie 06-nummers en de bijhorende gegevens: postcode + huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN? Dan duik ik er direct voor je in! Welke foutmelding krijg je precies te zien?

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😄


Hi Michiel, allereerst van harte welkom op de Community en supertof dat jullie met het hele gezin deel uitmaken van onze Odido-familie! Stuur je mij even een privébericht met de drie 06-nummers en de bijhorende gegevens: postcode + huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN? Dan duik ik er direct voor je in! Welke foutmelding krijg je precies te zien?

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 😄

Hi Marciano,

De DM komt eraan!

Foutmeldingen:

  • Kan dit abonnement niet koppelen omdat het al aan een ander abonnement gekoppeld is.
  • Kan niet inloggen, probeer het later nog eens.

Was ik weer even. Ik heb nog geen reactie gehad op mijn DM's, @Marciano van Odido. Kun je daar even naar kijken?

Of misschien kan een andere Odido collega me verder helpen?


Hi Michiel, ik ben je niet vergeten hoor! Ik had alleen nog niet gereageerd, excuses. Ik was er al voor je mee bezig, ik kom vanmiddag bij je terug! 


Reageer