Sinds vorige maand verbruik ik ineens heel veel mb's. Terwijl ik gewoon thuis ben en op wifi zit. Hebben meer mensen dit?
En klantenservices is al 2 weken niet te bereiken!!
Groet,
Natasja Naarden
Sinds vorige maand verbruik ik ineens heel veel mb's. Terwijl ik gewoon thuis ben en op wifi zit. Hebben meer mensen dit?
En klantenservices is al 2 weken niet te bereiken!!
Groet,
Natasja Naarden
Beste
Kijk eens in je instelling waar het gebruik aan opgaat! Wat of welke app blijft actief op de achtergrond.
Vrijwel alle apps gebruiken de data om bijvoorbeeld notificaties op te halen of je locatiegegevens naar hun servers te verzenden.
Je kan in huis je data ook uitzetten.
Hallo Cris
Ik heb de samsung a52. Ik zal mijn instellingen nakijken. Vind het wel heel slecht dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn. En dat nu al 2 weken
Nagekeken en kan niks raars vinden. Het verbruik is ook als ik gewoon thuis ben en op de wifi zit. Dan kan ik toch geen mb's verbruiken?
Hallo Cris
Ik heb de samsung a52. Ik zal mijn instellingen nakijken. Vind het wel heel slecht dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn. En dat nu al 2 weken
Ik ben niet jullie ik ben net als jij een klant!
Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten
Bel 06-2400 1200
Sorry Cris!! Excuus
Sorry Cris!! Excuus
sorry niet nodig.
heb je de optie gevonden?
Heb de optie gevonden. Nogmaals dank!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.