Skip to main content

Sinds vorige maand verbruik ik ineens heel veel mb's. Terwijl ik gewoon thuis ben en op wifi zit. Hebben meer mensen dit? 

En klantenservices is al 2 weken niet te bereiken!!

Groet,

Natasja Naarden

Beste @Nnaarden Welke telefoon gebruik je? Heb je sinds overmatig gebruik een nieuwe app gedownload?

Kijk eens in je instelling waar het gebruik aan opgaat! Wat of welke app blijft actief op de achtergrond.

Vrijwel alle apps gebruiken de data om bijvoorbeeld notificaties op te halen of je locatiegegevens naar hun servers te verzenden.

Je kan in huis je data ook uitzetten.


Hallo Cris

Ik heb de samsung a52. Ik zal mijn instellingen nakijken. Vind het wel heel slecht dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn. En dat nu al 2 weken


Nagekeken en kan niks raars vinden. Het verbruik is ook als ik gewoon thuis ben en op de wifi zit. Dan kan ik toch geen mb's verbruiken? 


Hallo Cris

Ik heb de samsung a52. Ik zal mijn instellingen nakijken. Vind het wel heel slecht dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn. En dat nu al 2 weken

😂Ik ben niet jullie ik ben net als jij een klant! 
 

Bellen voor Mobiel abonnementen

Openingstijden
ma - vr: 08:00 - 20:00
za: 09:00 - 17:30
zo + feestdagen: gesloten

Bel 06-2400 1200 


Sorry Cris!! Excuus 😊


Sorry Cris!! Excuus 😊

😂 sorry niet nodig.

 

heb je de optie gevonden? 

  1. Open het instellingen-menu 
  2. Navigeer naar Apps en meldingen
  3. Klik op Alle ... apps weergeven
  4. Klik op de app waarvan je het achtergrondverbruik wilt beperken
  5. Klik vervolgens op Mobiele data en wifi
  6. Zorg ervoor dat de schakelaar achter Achtergrondgegevens is uitgeschakeld

Heb de optie gevonden. Nogmaals dank!


Reageer