Skip to main content

Hoi,

Als ik mijn wachtwoord op vraag bij Odido komt er niks binnen, ook niet in ongewenst.

Daarnaast krijg ik ook geen mails meer met facturen.

Mijn mailadres is niet gewijzigd. Wat is er aan de hand?

Hallo @karenvdb94  Dat lijkt mij ook lastig. Welk mailadres gebruik je?
Hotmail, iCloud, Gmail, T-Mobiel? (T-Mobile mail stopt per eind maart)
Heb je al in je account gekeken (app of site) of alles wel goed staat? 


Ik heb een @live.nl account. Ik heb al een maand contact met Microsoft, omdat ik van meer bedrijven geen mails meer krijg. Blijkbaar kan het bedrijf zelf er alleen voor zorgen dat ik ze weer binnenkrijgt omdat er een soort blokkade op staat. Zo heeft oa Klarna er ook voor gezorgd dat ik weer mails krijg


Hoi Karen, wat apart dat je geen mails meer ontvangt en dat je er al zo lang met Microsoft mee bezigt bent. Ben je je wachtwoord van Mijn Odido vergeten of kom je er nog wel in? Wat betreft je facturen: Als je er nog wel in kan komen: ga dan eens naar Betaalgegevens & Factuurinstellingen. Ik ben nu ingelogd op je account en op dit moment heb je het volgende ingesteld: Hoe wil je je facturen ontvangen? In Mijn Odido. Hoe wil je een melding ontvangen wanneer je factuur klaarstaat? Geen melding. Deze kan je wijzigen naar Per e-mail.

Ik heb je zojuist een mail gestuurd als test. Heb je deze wel ontvangen of dat ook niet? Laat het me maar weten. Zo niet, dan duik ik er graag verder voor je in! 😄


Reageer