Skip to main content

Graag wil ik mijn mailadres dat is gekoppeld aan mijn Community account wijzigen omdat het nu nog een T-Mobile mailadres is dat zeer binnenkort vervalt.

Wie kan mij helpen? Ik kan dat zelf niet wijzigen.

Het zou fijn zijn als het mailadres uit de MijnOdido omgeving gekoppeld wordt aan de Community omgeving?  

Wie van de aanwezige T-mobile moderators kan dit aub regelen?

Goeiemiddag Sander, ik help je hier graag bij. Ik zal 'm zo direct aanpassen naar je nieuwe e-mailadres. Mocht je straks uitgelogd zijn, dan kan je met je nieuwe e-mailadres inloggen! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Goeiemiddag Sander, ik help je hier graag bij. Ik zal 'm zo direct aanpassen naar je nieuwe e-mailadres. Mocht je straks uitgelogd zijn, dan kan je met je nieuwe e-mailadres inloggen! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

ga het in de gaten houden 👍🏻

Het lijkt te werken

bedankt dus!

Super, jij ook bedankt voor het laten weten @sander_millingen. Nog een hele fijne dag! 😎

Reageer