Skip to main content

Ik probeer in te loggen op mijn odido, maar ontvang geen sms bij de 2stapsverificatie, ook niet na opnieuw opstarten. Waar kan dit aan liggen?

Hallo @Essie40, dat kan verschillende oorzaken hebben! Je 2FA kan bijvoorbeeld niet goed staan of er zijn werkzaamheden bij jou in de buurt, waardoor je even tijdelijk geen SMS'jes kunt ontvangen. Op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking zie ik dat er wel werkzaamheden zijn geweest, maar dat het inmiddels al is opgelost! Ook zie ik bij je nummer dat je 2FA goed staat ingesteld en dat je vandaag voor het laatst ingelogd bent geweest. Kan dat kloppen? Is het inmiddels al wel gelukt? 

Ik verneem het graag van je! 


Hallo @Essie40, dat kan verschillende oorzaken hebben! Je 2FA kan bijvoorbeeld niet goed staan of er zijn werkzaamheden bij jou in de buurt, waardoor je even tijdelijk geen SMS'jes kunt ontvangen. Op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking zie ik dat er wel werkzaamheden zijn geweest, maar dat het inmiddels al is opgelost! Ook zie ik bij je nummer dat je 2FA goed staat ingesteld en dat je vandaag voor het laatst ingelogd bent geweest. Kan dat kloppen? Is het inmiddels al wel gelukt? 

Ik verneem het graag van je! 

 

Jaaa... het is inmiddels gelukt!

Nog bedankt voor je snelle reactie. Fijne dag nog.


@Essie40 Ah, superfijn dat het is gelukt, geen dank! Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Dank en ik wens jou ook nog een hele fijne dag toe! 😊


Reageer