Beantwoord

Krijg account al weken niet gekoppeld

  • 25 February 2024
  • 7 reacties
  • 37 Bekeken

Helaas krijg ik mijn account niet gekoppeld. Continue de foutmelding die anderen ook krijgen Aub odido los dit op.  Mvgr Eric

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 27 February 2024, 14:30

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Eric, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en je kan je abonnement niet inderdaad niet koppelen. Als ik op je e-mailadres en klantnummer zoek, kom ik op een Internet + TV abonnement en een Mobiel abonnement uit. Echter staan deze op compleet verschillende namen. Om de abonnementen in 1 Mijn Odido account te krijgen, moet er contractovername plaatsvinden. Alle informatie voor mobiel vind je hier. Controleer even goed welk abonnement op welke naam en geboortedatum staan en voor welk abonnement er contractovername moet plaatsvinden.

Alvast goed om te weten: mobiel staat op 2 achternamen, deze moet dus veranderd worden naar 1 naam. Thuis staat momenteel op alleen een achternaam. Beide abonnementen moeten straks overeenkomen met minstens 1 voorletter en de volledige achternaam, hetzelfde adres en geboortedatum.

Contractovername voor je Thuis-abonnement kan als volgt: Mail naar internet.service@odido.nl met:

  • Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
  • Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
  • Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
  • De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)

Laat het me gerust weten of het is gelukt! 😄

Oke prima, ik ga het opzoeken. Ik kan alleen niet in het TV thuis abonnement, dus weet niet op welke naam deze staat. He ik daar ooit een contract van gekregen? Ik zat namelijk origineel bij T-Mobile

Reputatie 7
Badge +9

Hi Eric, yes - het contract van T-Mobile moet je na het afsluiten van het abonnement per e-mail hebben ontvangen. Laat je het me weten of je 'm hebt gevonden?

Helaas, dat is al 6 jaar geleden, heb hem helaas niet meer, ik zal alles invullen en doormailen naar het opgegeven adres. Ik deed alles digitaal maar Tmobile is afgesloten en in Odido kan ik niet in.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Eric, leuk dat je al zo lang je abonnement bij ons hebt! Als je de gegevens mailt moet het sowieso helemaal goedkomen! Houd me gerust op de hoogte als het is gelukt. Anders sta ik voor je klaar en kijk ik graag waar ik je nog bij kan helpen!

Dag Marciano, ik heb vorige week donderdag alle gegevens incl copy vd Paspoorten doorgestuurd en direct een auto reply bericht ontvangen dat jullie deze ontvangen hebben kenmerk 2412/. Ik heb naar jou verwezen in de mail, maar tot nu toe niks meer gehoord. Wacht nog geduldig af.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Eric, goed dat je me een herinnering stuurt! Ik zie dat de mail wel is aangekomen, maar dat mijn collega's nog niet aan jouw case waren toegekomen. Dus deze heb ik zojuist zelf opgepakt. Je Thuis-abonnement staat nu correct op jouw naam, incl. de juiste voorletter.

Het mobiele abonnement staat op geboortedatum van je vrouw. De neem en geboortedatum mag ik daarom niet wijzigen. Maar geen zorgen, je kan dit abonnement gemakkelijk op jouw naam zetten via contractovername. Dit kan via Contractovername | Odido. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met wat extra infomatie die handig is voor je contractovername-aanvraag.

Houd je me op de hoogte als contractovername heeft plaatsgevonden? 😄

Reageer