Helaas krijg ik mijn account niet gekoppeld. Continue de foutmelding die anderen ook krijgen Aub odido los dit op. Mvgr Eric
Krijg account al weken niet gekoppeld
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Eric, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en je kan je abonnement niet inderdaad niet koppelen. Als ik op je e-mailadres en klantnummer zoek, kom ik op een Internet + TV abonnement en een Mobiel abonnement uit. Echter staan deze op compleet verschillende namen. Om de abonnementen in 1 Mijn Odido account te krijgen, moet er contractovername plaatsvinden. Alle informatie voor mobiel vind je hier. Controleer even goed welk abonnement op welke naam en geboortedatum staan en voor welk abonnement er contractovername moet plaatsvinden.
Alvast goed om te weten: mobiel staat op 2 achternamen, deze moet dus veranderd worden naar 1 naam. Thuis staat momenteel op alleen een achternaam. Beide abonnementen moeten straks overeenkomen met minstens 1 voorletter en de volledige achternaam, hetzelfde adres en geboortedatum.
Contractovername voor je Thuis-abonnement kan als volgt: Mail naar internet.service@odido.nl met:
- Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
- Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
- Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
- De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)
Laat het me gerust weten of het is gelukt! 😄
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.