Skip to main content

Mijn tele2 mobiel sim-only en internet zijn nu automatisch over naar Odido, maar ik kan op dit moment alleen bij mijn mobiel account. Als ik het internet account eraan probeer te koppelen in Mijn Odido krijg ik de melding dat er op mijn adres geen internet-abonnement te vinden valt.. vreemd want ik ben nu toch echt op de wifi :)

Nu ik een nieuw sim-only abonnement heb aangevraagd krijg ik ook de melding dat ik geen recht heb op combi korting omdat ik zogenaamd geen internet abonnement heb bij Odido, wat dus simpelweg niet juist is! Omdat er geen mail-adres te vinden valt en ik niemand via de chat kon bereiken vandaag probeer ik het nu maar op deze manier.

Hoe kan ik deze abonnementen gekoppeld krijgen?

Hi Annekets, van harte welkom op de Community! Goed dat je je abonnementen in 1 Mijn Odido-account wil koppelen. Controleer allereerst of beide abonnementen op exact dezelfde naam (voorletters!), adres en geboortedatum staan. Als dit niet zo, moeten deze namelijk eerst op dezelfde naam komen te staan. 

Heb je dit gecontroleerd en weet je zeker dat beide abonnementen op exact dezelfde naam staan, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Daarnaast ontvang ik ook graag je klantnummer van Thuis (voorbeeld: AB12345).

Ik zie je reactie graag tegemoet en dan hebben we het binnen no time gefixt! 😄

Reageer