Ik heb een tv/internet + mobiel abonnement op hetzelfde adres. Als ik naar m’n account ga zie ik op de hoofdpagina (overzicht) alleen mobiel staan. Echter als ik naar extra’s ga zie ik ook tv/internet erbij staan. Het probleem is dat ik nu niks zelf aan kan passen in het abonnement en weet niet of de koppeling goed staat. Goed om te weten is dat het een voormalig tele2 (mobiel) abonnement was en dat deze op m’n vrouw dr naam staat. Tv/internet staat op mijn naam.
Hi Riccardo, leuk dat jullie zowel een mobiel als internet + tv abonnement hebben! Je kan deze abonnementen alleen in Mijn Odido koppelen als ze op dezelfde naam staan. Dit is nu niet het geval, aangezien het mobiele abonnement op naam van je vrouw staat en het internet + tv abonnement op die van jou. Je kan voor je Thuis-abonnement een nieuw Mijn Odido-account aanmaken via Mijn Odido registreren en de abonnementen apart inzien. Of je kan het mobiele abonnement op jouw naam zetten via contractsovername. Daarna kunnen beide abonnementen wel in 1 Mijn Odido-account gekoppeld worden. Let op: De naam moet voor beide abonnementen exact overeenkomen (voorletters, tussenvoegsel en achternaam)!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.