Skip to main content

Hallo,

 

wij hebben thuis al een tijdje internet (glasvezel) en tv via (voorheen)t mobile. Ik heb een mobiel telefoonabonnement van odido dat vandaag is ingegaan. Als ik beiden probeer te koppelen krijg ik een foutmelding "er is een fout opgetreden probeer het later nog een keer", maar nogmaals proberen heeft het tot nu toe nog niet opgelost 😉 hoe moet ik dit aanpakken? 

Hallo @Sylprom

Wat leuk om te lezen dat je naast je Internet + TV abonnement, nu ook een mobiel abonnement bij ons hebt, daar zijn we erg blij mee! Op dit moment is het niet mogelijk om het abonnement te koppelen via de app, wegens een technische issue vanuit onze kant. Excuses hiervoor en je kunt beide abonnementen koppelen via een desktopversie. Wat alvast goed is om te weten: je kunt beide abonnementen alleen koppelen als de naam en adresgegevens overeen komen met elkaar. Is dat ook het geval? Als dat niet het geval is, kun je de namen aanpassen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/gegevens. Daarna kun je ze toevoegen in je account! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem graag een reactie van je! 

Groetjes, 

Pharwin


Reageer