Sinds een paar maanden Odido mobiel en sinds afgelopen week Thuis internet en tv met glasvezel( bevalt uitstekend!). Maar ik zie in mijn Odido nog niet dat Thuisabo verschijnen. Krijg steeds deze melding: zie foto. Wie kan helpen? Thnx! Gr Jan
Sinds een paar maanden Odido mobiel en sinds afgelopen week Thuis internet en tv met glasvezel( bevalt uitstekend!). Maar ik zie in mijn Odido nog niet dat Thuisabo verschijnen. Krijg steeds deze melding: zie foto. Wie kan helpen? Thnx! Gr Jan
Hoi Jan, allereerst van harte welkom op de Community en fijn om te lezen dat Internet + TV met Glasvezel uitstekend bevalt! Ik heb je account direct opgezocht en ik zie al wat de reden is dat je je abonnement niet kan toevoegen. De geboortedatum bij Mobiel en Thuis komen niet overeen. Ik denk dat er een foutje is gemaakt, want alleen de maand verschilt. In welke maand ben je jarig? Dan weet ik wel abonnement er gewijzigd moet worden en dan stuur ik je via het juiste abonnement een mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Zodra we die binnen heb, kan ik je geboortedatum corrigeren. Ik zie je antwoord graag tegemoet!
7-6-1969
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.