P
Hallo
Welkom op onze Community, ik help je graag verder! In de titel lees ik dat het koppelen van je telefoonnnummer in Mijn Odido niet lukt. Zou je me hier een toelichting over kunenn geven? Probeer je dit in de app of via een desktopversie? Wat krijg je precies te zien, waardoor het niet lukt? Probeer je je nummer toe te voegen in een bestaand Odido account, bijvoorbeeld dat je het nummer probeer toe te voegen vanuit een bestaand Odido account voor Internet + TV. Dat is alleen mogelijk als de naam en adresgegevens overeenkomen in ons systeem. Is dat ook het geval? Of probeer je je nummer toe te voegen aan een nieuw account?
Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Kun je ook aangeven met welke e-mailadres je probeert in te loggen? Dan kijk ik met alle liefde met je mee!
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.