Skip to main content

Goedemorgen

Ik zou graag mijn tele2-mobiel account willen koppelen aan mijn t-mobile thuis abonnement. Dat het allemaal nu odido is, prima, maar ik kan niet via tele2 account inloggen want dan word ik door verwezen naar odido. Daar heb ik de optie om een account te verwijderen, maar ik wil niet riskeren mijn abonnement of gegevens of iets te verliezen. Dus bel ik nu de service, althans, dat probeer ik, ik zit al een dik half uur in de rij en word een beetje kribbig dat dit zo belabberd geregeld is. 

Hoop dat dit makkelijk te regelen is, want het is best wel vervelend dat je niet makkelijk bij je eigen gegevens kan. 

Alvast bedankt voor de (hopelijk goede) hulp. 

Lorenzo

Hi @lor_enso 

Is het inmiddels gelukt? Welke foutmelding krijg je te zien? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

• Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Hi @lor_enso 

Is het inmiddels gelukt? Welke foutmelding krijg je te zien? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

• Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Bedankt voor je bericht! Ik heb je een privé-bericht gestuurd. :)

@lor_enso Dankjewel ik heb gereageerd op je bericht.

Reageer