Skip to main content

Ik heb al een tijdje dat ik niet bij mijn telefoonabonnement kan. Sinds Tele2 en T-mobile zijn samengevoegd, zijn mijn twee accounts ook gefuseerd. Dat zou de bedoeling geweest zijn (hoop ik). Ik kan mijn telefoonabonnement niet toevoegen omdat het al aan een account gekoppeld staat. Ik kan niet bij mijn telefoonabonnement omdat mijn emailadres hetzelfde is als die ik had voor T-mobile.

Kan iemand me hiermee helpen?

Hallo @TsDiren21, ik ga je hierbij helpen! Ik heb gelijk even zitten zoeken op je mailadres en ik zag inderdaad dat je mobiele abonnement nog gekoppeld stond aan een oud Tele2 account. Deze heb ik zojuist voor je ontkoppeld en verwijderd. Je kunt vanaf nu een apart account aanmaken voor je mobiele abonnement. Of zou je deze willen toevoegen aan je bestaande account voor je Internet + TV abonnement? Dat kan alleen als je naam + adresgegevens overeenkomen met elkaar. In je account zie ik dat je mobiele abonnement op deze naam staat: O. Ozturk en bij je Internet + TV abonnement X.X.X.X.X. Öztürk. Welke naam is juist en welke kan er aangepast worden (als je dit in één account zou willen hebben)? Dan maak ik het gelijk voor je in orde! 

Groetjes, 

Pharwin 

Hallo @TsDiren21, ik ga je hierbij helpen! Ik heb gelijk even zitten zoeken op je mailadres en ik zag inderdaad dat je mobiele abonnement nog gekoppeld stond aan een oud Tele2 account. Deze heb ik zojuist voor je ontkoppeld en verwijderd. Je kunt vanaf nu een apart account aanmaken voor je mobiele abonnement. Of zou je deze willen toevoegen aan je bestaande account voor je Internet + TV abonnement? Dat kan alleen als je naam + adresgegevens overeenkomen met elkaar. In je account zie ik dat je mobiele abonnement op deze naam staat: O. Ozturk en bij je Internet + TV abonnement X.X.X.X.X. Öztürk. Welke naam is juist en welke kan er aangepast worden (als je dit in één account zou willen hebben)? Dan maak ik het gelijk voor je in orde! 

Groetjes, 

Pharwin 

Hoi Pharwin,

Heel erg bedankt! Het is al gelukt. Mijn telefoonabonnement staat op de naam van mijn vader dus heb een nieuw account gemaakt. Het is al goed zo

Groetjes,

Diren

Reageer