Skip to main content

Goedemiddag,

 

ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg alleen een andere foutmelding.

Als ik nu inlog dan zie ik alleen mijn mobiele abbonement. Echter heb ik ook een "Thuis” abbonement en deze wil ik ook graag koppelen.

Maar ik krijg de volgende melding telkens als ik een bevestigingscode invul: 

oscreenshot verwijderd wegens persoonsgegevens]

 

Is dit iets wat jullie kunnen verhelpen? 

Hi @Henk Stoffels 

Ik wil je daar graag bij helpen. Ik heb hiervoor je gegevens nodig en dan kan ik controleren of alles goed staat in ons systeem. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en je Thuis klantnummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik voor je aan de slag!

Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie die graag tegemoet!


Reageer