Skip to main content

Beste,

Helaas ben ik met het advies vanuit de klantenservice nog niet verder gekomen. Inmiddels heb ik twee accounts, één waar het internet thuis abonnement zichtbaar is, en de andere waar mijn mobiele telefoon (samen met mijn oude adres) zichtbaar is.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze alsnog worden samengevoegd?

Hoi @baslambo, dat is een goede vraag! Je kunt eerst je adres wijzigen van Mobiel en daarna kun je het abonnement ontkoppelen. Vervolgens kun je je mobiel abonnement toevoegen aan het andere account waar je internetabonnement gekoppeld staat. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😄


Hi @Ishana van Odido ,

helaas lukt het aanpassen van het adres mobiel niet omdat daar eerder een internet thuis op een ander adres actief is geweest. Ook lukt het koppelen van klantvoordeel op geen enkele manier.. ben er nu al erg veel tijd aan kwijt zonder daadwerkelijke oplossing 😕


Reageer