Hi community, na overgang naar odido is het een bende met abbonementen die niet meer aan elkaar linken, graag hulp. Ik heb mod al dm gestuurd.
Hallo
Moderators reageren niet op ongevraagde berichten. Om thuis en mobiel samen in 1 account te koppelen moeten ze beide op dezelfde naam staan anders moet je voor beide abonnementen een eigen account aanmaken.
Of loop je tegen een ander probleem aan en welke foutmelding krijg je dan?
Hi Troy, allereerst van harte welkom op de Community! Wat
Stuur een e-mail naar internet.service@odido.nl met:
- Kopie legitimatie van de oude en nieuwe contractant
- Kopie bankpas van de oude en de nieuwe contractant
- Een geschreven verklaring met handtekening van de oude en nieuwe contractant
- De contactgegevens van de nieuwe contractant (mobiele telefoonnummer en e-mailadres)
Dan komt het helemaal goed en kun je binnenkort beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account koppelen!
Ok dank!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.