Beantwoord

Koppelen in mijn odido

  • 17 April 2024
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Reputatie 2

Goedendag,

 

Zowel een mobiel als internet abonnement bij odido bestelt.

Beide zijn helaas niet zichtbaar in mijn account en dat is vervelend, want het mobiele abonnement is met esim dus deze kan ik niet installeren op de telefoon.

 

Telefonisch contact al geprobeerd maar deze verbindingen worden verbroken.

 

Edit: internet is gekoppeld, jelaas mobiel nog niet en krijg ik ook geen QR Code voor de e-sim om te downloaden

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 17 April 2024, 10:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Vincent, tof dat je voor zowel een mobiel abonnement als internet bent gegaan! Ik help je graag aan het koppelen van beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account. Ik kan je op e-mailadres niet vinden, dus stuur me even een privébericht met je mobiele ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer van Thuis. Dan kijk ik graag met je mee! Heb je je eSIM direct bij je bestelling besteld? Heb je geen plastic kaartje of brief met QR-code ontvangen?

Reageer