Beantwoord

Koppelen abonnement geeft foutmelding

  • 13 October 2022
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb voor mijn dochter op mijn emailadres een abonnement met nummerbehoud aangevraagd ter vervanging van haar Prepaid beltegoed, ik had haar Prepaid gekoppeld op my t-mobile om het verbruik in te kunnen zien, nadat we de simkaart voor het abonnement hadden omgeruild zie ik dat in my t-mobile de Prepaid weg is, dat is prima maar het lukt mij niet om het abonnement toe te voegen, het geeft steeds de melding “abonnement is al gekoppeld aan een andere gebruiker”

Kunnen jullie mij hiermee helpen en dit oplossen, het is vervelend dat ik en ook mijn dochter zelf niet de verbuikstatus in kan zien.

Ik hoor het graag,

Alvast bedankt!

Gr. Remco

icon

Beste antwoord door Shenn07 13 October 2022, 20:17

Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond,

 

Het probleem is opgelost, via de desktop computer kon ik ontkoppelen en opnieuw koppelen

Groeten Remco

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Shenn07 Superfijn dat je het al zelf hebt kunnen oplossen, heel goed van je! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe en alvast een heel fijn weekend! 😁

 

Groetjes, 

Pharwin 

Goedemorgen Pharwin,

 

Jazeker blij mee! bedankt voor je reactie. Ja dan weet ik jullie te vinden.

Komt goed jij ook werkse nog en alvast een fijn weekend gewenst!👍😁

 

Groeten Remco​​​​​​​

Reageer