Wij hebben tv, mobiel en vast internet met meerdere abuis. Op mobiel heb ik altijd 5 gb klantvoordeel extra op m'n abbo gehad. Ook in het systeem staat gewoon dat ik aangemeld ben al jaren voor klantvoordeel en hierin op mijn adres niets is gewijzigd. Tot mijn stomme verbazing is echter ineens mijn 5 gb klantvoordeel p mnd gedaald naar sle hts 2 gb en geeft de chat aan dat ik wel recht erop heb maar dat het niet is geactiveerd, oftewel jullie eigen systeem snapt r ook niets meer van. Contact met adviseur is al dagen onmogelijk dus zou fijn zijn als dit weer gecorrigeerd kan worden naar de geldende voorwaarden?? Sinds de overgang Odido is het echt drama moet ik zeggen!!!!!
Hi
Ik wil graag met je meekijken waarom je klantvoordeel niet actief. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag wat ik kan betekenen.
Dank voor je reactie Hajar, ik kan alleen echter een openbare reactie geven op jouw vraag? Hoe maak ik hier een privébericht van via mobiel?
Hoi Tallie, Hajar is vandaag afwezig, dus de gegevens mogen naar mij. Ik help je graag verder! Als je hier klikt en dan op 'Stuur bericht’, dan kom je in mijn privéberichten terecht. Graag ontvang ik je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je klantnummer van Thuis. Heb je meerdere mobiele abonnementen op hetzelfde adres? En merk je dat klantvoordeel bij deze abonnementen ook niet meer klopt? Stuur me voor het gemak dan ook even die 06-nummers. Dan pak ik die ook gelijk mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.