Skip to main content

Ik heb gisteren mijn sim-only abonnement verlengt.

Voordat ik de bestelling verstuurde zou ik €2,50 korting krijgen voor klantvoordeel op een abonnement met 120 belminuten en zou ik €11,- p/maand gaan betalen i.p.v. €13,50

Toen ik de mail binnen kreeg stond er ineens dat ik toch gewoon €13,50 moet betalen.

Dus ik heb gisterenmiddag 4 x gebeld naar t-mobile en steeds was het niet opgelost terwijl ze dat wel beloofden. Ik werd ook steeds van t-mobile naar t-mobile-thuis en andersom gestuurd.

Het schijnt een probleem met het activeren van klantvoordeel te zijn in het systeem.

Die laatste dame van t-mobile thuis verzekerde me dat het probleem opgelost zou zijn en dat ik dat op mijn volgende factuur zou zien. 

Maar de medewerkers daarvoor die ik aan de lijn had gekregen beloofden mij ook steeds dat ze het zouden oplossen.

In de app is het klantvoordeel nog steeds niet bijgewerkt dus ik weet niet of dit nog goed komt.

En ik ben trouwens door het bellen al bijna door mijn belminuten heen en ik moet nog een maand. 😥

Hi @René102, superfijn dat je bij ons hebt verlengd, daar zijn we erg blij mee! Je komt in aanmerking voor ons Klantvoordeel als je minimaal twee T-Mobile abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan. Is dat ook het geval?In de mail staat altijd de standaard prijs vermeld, omdat het Klantvoordeel altijd achteraf wordt toegepast, nadat je nieuwe abonnement van start is gegaan. Begrijp ik het goed dat je ook een T-Mobile voor Thuis abonnement hebt? Zou je via je My T-Mobile account de status van je Klantvoordeel willen checken: https://www.t-mobile.nl/my/klantvoordeel. Wat krijg je daar precies te zien? Zou je het eventueel opnieuw willen activeren middels deze link: https://www.t-mobile.nl/klantvoordeel-activeren om te kijken of het dan wel is gelukt? 

Als het niet lukt, zoek ik dit graag voor je uit! Kun je mij dan een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik gelijk met je mee in je account! 

Groetjes, 

Pharwin 

Dit bericht krijg ik:

Het is niet gelukt om dit Thuis abonnement op deze manier aan te melden voor Klantvoordeel. Ga naar My T-Mobile Thuis en probeer het nog eens.

Dit bericht krijg ik:

Het is niet gelukt om dit Thuis abonnement op deze manier aan te melden voor Klantvoordeel. Ga naar My T-Mobile Thuis en probeer het nog eens.

Zojuist heb ik je van meer duidelijkheid in een DM voorzien. Het had te maken met dat je nog een oud Klantvoordeel hebt en ik heb je meer informatie hierover gegeven! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer