Ik heb gisteren mijn sim-only abonnement verlengt.
Voordat ik de bestelling verstuurde zou ik €2,50 korting krijgen voor klantvoordeel op een abonnement met 120 belminuten en zou ik €11,- p/maand gaan betalen i.p.v. €13,50
Toen ik de mail binnen kreeg stond er ineens dat ik toch gewoon €13,50 moet betalen.
Dus ik heb gisterenmiddag 4 x gebeld naar t-mobile en steeds was het niet opgelost terwijl ze dat wel beloofden. Ik werd ook steeds van t-mobile naar t-mobile-thuis en andersom gestuurd.
Het schijnt een probleem met het activeren van klantvoordeel te zijn in het systeem.
Die laatste dame van t-mobile thuis verzekerde me dat het probleem opgelost zou zijn en dat ik dat op mijn volgende factuur zou zien.
Maar de medewerkers daarvoor die ik aan de lijn had gekregen beloofden mij ook steeds dat ze het zouden oplossen.
In de app is het klantvoordeel nog steeds niet bijgewerkt dus ik weet niet of dit nog goed komt.
En ik ben trouwens door het bellen al bijna door mijn belminuten heen en ik moet nog een maand.