Skip to main content

Nog steeds niet mogelijk om een Ben mobiel nummer toe te voegen aan thuis abbonement. Krijg de melding geen account gevonden na invoeren pincode.

Ik de Ben app kan ik Odido niet toevoegen omdat hij geen internet adres herkend op mijn adres

Hoi Maxoss, allereerst van harte welkom op de Community! Gaaf dat je zowel een Ben mobiel abonnement als een Odido Thuis-abonnement hebt. Probeer je je abonnementen in 1 Mijn Odido-account aan elkaar te koppelen? Dit kan inderdaad niet. Je kunt voor beide abonnementen een apart account gebruiken.

Mocht je iets anders bedoelen, laat het me dan ook weten. Ik help je graag verder! 

Ps. Ik kan niet in je Ben-account kijken, anders had ik direct even gekeken, maar gebruik je al Klantvoordeel😊


Ik probeer klantvoordeel dus te krijgen maar ik kan deze dus niet koppelen door deze foutmelding. 

Moet ik in beide accounts iets doen om klantvoordeel te krijgen?


Hi Maxoss, ah duidelijk! 

Je kunt via Ik ben aanmelden voor Klantvoordeel op deze pagina. Let op; je moet je abonnementen apart aanmelden (i.v.m. toestemming). Meer informatie hierover vind je op deze Ben pagina. Laat je het me weten of het lukt? Zo niet, stuur me dan een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en je Odido Thuis-klantnummer. Dan kijk ik met alle plezier met je mee! 😄


PM gestuurd


@maxoss Ik heb het aan de Internet + TV kant gecheckt en zie dat je sinds gisteren Klantvoordeel korting ontvangt dus de koppeling is helemaal gelukt! 😄

Ervaar jij dit ook zo? Laat het ons weten! 😁


@maxoss Ik heb het aan de Internet + TV kant gecheckt en zie dat je sinds gisteren Klantvoordeel korting ontvangt dus de koppeling is helemaal gelukt! 😄

Ervaar jij dit ook zo? Laat het ons weten! 😁

 

@Jason van Odido het is inderdaad geregeld. Bedankt!


Hi Maxxos, superfijn dat het is gelukt en bedankt voor het laten weten! 


Reageer