Skip to main content

Ik heb een odido thuis en mobiel abonnement op 1 adres dus wil ik graag klantvoordeel aanvragen. 

Alleen staat in mijn odido nog mijn oude adres en kan dit niet wijzomdat ik een lopende bestelling zou hebben. 

Als ik mijn thuis abonnement aanklik in mijn odido krijg ik een lege pagina te zien.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Hi @Jaap87, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. 

Dit komt omdat je oude abonnement nog gekoppeld stond. Ook staat je mobiele abonnement nog op het oude adres. Ik heb alles voor je Internet + TV abonnement goed gezet en ontkoppeld. Nu dien je alleen nog je adres te wijzigen voor je mobiele abonnement. Hier kan ik je niet bij helpen maar ik zet je topic in de juiste map zodat een collega van Mobiel dit verder op kan pakken!

Hi @Jaap87, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. 

Dit komt omdat je oude abonnement nog gekoppeld stond. Ook staat je mobiele abonnement nog op het oude adres. Ik heb alles voor je Internet + TV abonnement goed gezet en ontkoppeld. Nu dien je alleen nog je adres te wijzigen voor je mobiele abonnement. Hier kan ik je niet bij helpen maar ik zet je topic in de juiste map zodat een collega van Mobiel dit verder op kan pakken!

Hoi Tommie,

Inmiddels werkt alles weer goed.

Dankjewel!

Hoi Jaap, superfijn dat alles nu werkt! Ik heb nog even voor de zekerheid meegekeken en ik zie inderdaad dat je Klantvoordeel actief is. Bedankt voor het laten weten! 😁

Reageer