Skip to main content

Sinds kort ben ik weer abonnee bij T-mobile mobiel, nadat ik ben overgestapt. Nu probeer ik mijn telefoonnummer te koppelen aan mijn T-mobile Thuis account maar de foutmelding geeft aan dat de persoonlijke gegevens niet overeen komen. 

Recentelijk ben ik verhuisd en mijn 06-nummer staat waarschijnlijk nog op een oud adres, omdat ik jaren geleden ooit eerder geabonneerd ben geweest bij T-mobile mobiel. 

Als je via de mobiele klantenservice je nieuwe adres doorgeeft, dan kan je mobiele abonnement op hetzelfde adres worden gezet en kun je klantvoordeel activeren.

Sinds kort ben ik weer abonnee bij T-mobile mobiel, nadat ik ben overgestapt. Nu probeer ik mijn telefoonnummer te koppelen aan mijn T-mobile Thuis account maar de foutmelding geeft aan dat de persoonlijke gegevens niet overeen komen. 

Recentelijk ben ik verhuisd en mijn 06-nummer staat waarschijnlijk nog op een oud adres, omdat ik jaren geleden ooit eerder geabonneerd ben geweest bij T-mobile mobiel. 

Hi @wdijkhuis, welkom op onze Community! Goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Je kunt je adresgegevens heel gemakkelijk aanpassen in de privacyinstellingen van je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/gegevens. Mocht dat niet lukken, kan ik dit voor je aanpassen. Kun je mij dan een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, huidige postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Daarnaast ontvang ik ook graag van je naar welk adres, postcode + huisnummer het kan worden aangepast. Dan ga ik direct voor je aan de slag!

Ik hoor het graag van je! 

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer