Skip to main content
Beantwoord

Kan telefoonnummer niet koppelen aan mijn account omdat dit op een ander adres staat


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds kort ben ik weer abonnee bij T-mobile mobiel, nadat ik ben overgestapt. Nu probeer ik mijn telefoonnummer te koppelen aan mijn T-mobile Thuis account maar de foutmelding geeft aan dat de persoonlijke gegevens niet overeen komen. 

Recentelijk ben ik verhuisd en mijn 06-nummer staat waarschijnlijk nog op een oud adres, omdat ik jaren geleden ooit eerder geabonneerd ben geweest bij T-mobile mobiel. 

Beste antwoord door eric

Als je via de mobiele klantenservice je nieuwe adres doorgeeft, dan kan je mobiele abonnement op hetzelfde adres worden gezet en kun je klantvoordeel activeren.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9047 reacties
  • Antwoord
  • 25 april 2023

Als je via de mobiele klantenservice je nieuwe adres doorgeeft, dan kan je mobiele abonnement op hetzelfde adres worden gezet en kun je klantvoordeel activeren.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
wdijkhuis schreef:

Sinds kort ben ik weer abonnee bij T-mobile mobiel, nadat ik ben overgestapt. Nu probeer ik mijn telefoonnummer te koppelen aan mijn T-mobile Thuis account maar de foutmelding geeft aan dat de persoonlijke gegevens niet overeen komen. 

Recentelijk ben ik verhuisd en mijn 06-nummer staat waarschijnlijk nog op een oud adres, omdat ik jaren geleden ooit eerder geabonneerd ben geweest bij T-mobile mobiel. 

Hi @wdijkhuis, welkom op onze Community! Goed dat je dit aangeeft, ik help je graag verder! Je kunt je adresgegevens heel gemakkelijk aanpassen in de privacyinstellingen van je My T-Mobile account: https://www.t-mobile.nl/my/gegevens. Mocht dat niet lukken, kan ik dit voor je aanpassen. Kun je mij dan een privéberichtje sturen met je telefoonnummer, huidige postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Daarnaast ontvang ik ook graag van je naar welk adres, postcode + huisnummer het kan worden aangepast. Dan ga ik direct voor je aan de slag!

 

Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen