Skip to main content

Net als sommige anderen, kunnen wij ook een bestaand Tele2 nummer niet koppellen in het Odido portaal.

Deze weinigzeggende foutmelding als we de code invoeren die per sms komt:


Overigens, de ondersteuning van chat en per telefoon laat te wensen over. Moet 10 keer de vraag herhalen, krijg geen mens aan de lijn en wordt telkens op gewezen dat de oplossing online te vinden zou zijn. Als dat zo was, dan was ik niet proberen te bellen.

HI @Eloque 

Ben je inmiddels verder geholpen? We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 

Reageer