Skip to main content
Beantwoord

Kan niet meer bij abonnement

• December 11, 2025
  • 6 reacties
  • 53 Bekeken

• is een nieuwe Poster

Hoe kan ik bij mijn account komen? Is gekoppeld aan een mailadres waar ik niet meer bij kan

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Me13_ wel zo fijn als je kunt inloggen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken welk account aan je abonnement is gekoppeld en deze voor je ontkoppelen! 

6 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • Antwoord
  • December 12, 2025

Goedemorgen ​@Me13_ wel zo fijn als je kunt inloggen in je account, laten we samen naar een oplossing kijken! Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken welk account aan je abonnement is gekoppeld en deze voor je ontkoppelen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 12, 2025

Bedankt voor je bericht Pharwin.

de gegevens zijn aangevuld in mijn profiel.

groeten

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 13, 2025

Wanneer kan ik verwachten dat mijn mobiele telefoon niet meer gekoppeld is aan het oude mailadres?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Me, thanks voor het invullen van je gegevens. Ik heb je zojuist per sms een verificatiecode gestuurd. En ik heb je per privébericht een paar extra controlevragen gestuurd. Het wijzigen van een e-mailadres heeft namelijk strenge regels. Ik zie je reactie op m'n privébericht graag tegemoet en dan ga ik aan de slag om je e-mailadres te wijzigen!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • December 15, 2025

Kunnen ze het in de winkel wel makkelijk aanpassen?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Me, in de Odido Shop zullen mijn collega's dezelfde controle doen, maar als je daar met een collega staat begrijp ik dat het wel makkelijker is. Heb je een Odido Shop in de buurt? Loop dan zeker binnen. Mocht ik je er toch bij moeten helpen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je!