Kan mijn nieuwe mobiel abonnement niet koppelen in de app
Ik zie dat de voorletters niet gelijk zijn
Kan dat aangepast worden
Kan mijn nieuwe mobiel abonnement niet koppelen in de app
Ik zie dat de voorletters niet gelijk zijn
Kan dat aangepast worden
Aanvullend
Die van thuis internet staat verkeert
Hallo
Bij tv abonnement de letter M ??
Ik zie in de app Bert staan
Maar moet dus H zijn
En daar wil ik mobiel ****4672 aan koppelen
Groetjes Bert
Hi Bert, yep, op 15 maart is er contact geweest en toen heeft 1 van mijn collega's de voorletter gewijzigd naar M. Wat er verder besproken is, kan ik niet zien. Ik heb je voorletter in ieder geval gewijzigd naar H. Je gegevens tussen mobiel en TV komen nu overeen. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je mobiele abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Hi Bert, yep, op 15 maart is er contact geweest en toen heeft 1 van mijn collega's de voorletter gewijzigd naar M. Wat er verder besproken is, kan ik niet zien. Ik heb je voorletter in ieder geval gewijzigd naar H. Je gegevens tussen mobiel en TV komen nu overeen. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je mobiele abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Het is gelukt, het koppelen
Dank je wel,
In de vorige bericht wordt vermeld:
Op je e-mailadres kom ik twee telefoonnummers tegen. De één eindigt op ****4672 (deze heeft als voorletter H) en de ander eindigt op ****7977 (deze heeft als voorletter C).
Maar nr ****7977 hoort bij een ander mailadres, gelijk aan mijn mailadres, alleen begint het met colin, hoe zit dat dan
Goedemorgen Bert, fijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan! Wat Pharwin bedoelt is dat hij op dit andere nummer uitkomt, omdat deze op hetzelfde adres staat. We kijken altijd even verder, om je zo volledig mogelijk te helpen. Geen zorgen, het abonnement van Colin staat inderdaad op zijn eigen e-mailadres!
Nogmaals dank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.