Beantwoord

Kan niet inloggen na nummerwijziging

  • 19 March 2024
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Heb voor dit probleem eerder een topic aangemaakt maar het is nog niet opgelost.

 

Na het wijzigen van mijn nummer kan ik niet meer inloggen vanwege de tweestapscontrole waarvan de code vestuurd word naar mijn oude telefoonnummer. En ja, obviously kan ik daar natuurlijk niets mee want op dat nummer kan ik, na het wijzigen van mijn nummer, geen smsjes ontvangen en dus word het inloggen mij lastig gemaakt.

 

Ik ben dus naar de shop geweest en die zeggen het opgelost te hebben.... maar, toch niet. Want hier ben ik weer! Is er echt geen mogelijkheid dat dit gewoon via de community opgelost kan worden?! Ik kan mijn facturen niets inzien. Zucht...

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 20 March 2024, 12:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Shonastic, na het wijzigen van je telefoonnummer ontvang je natuurlijk niet meer de verificatie SMS op dat oude nummer. Niet handig, gaan we fixen! Stuur mij even een privébericht met zowel je oude als nieuwe 06-nummer en de bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN. Normaal gesproken mag een 06-nummer in 2FA wijzigen alleen via de winkel op vertoon van je legitimatie, maar aangezien dat niet is gelukt, ga ik het op een andere manier oplossen. Ik zie je bericht graag tegemoet. Dan doen we nog een extra controle en dan ontvang je binnen no time de verificatie op het juiste 06-nummer, zodat je alles weer kan inzien! 😄

Reageer