Hi ik probeer al een paar keer in te loggen op Mijn Odido maar steeds gaf het aan dat mijn wachtwoord niet klopt. En wanneer ook ik het probeer te wijzigen krijg ik een link die dan een melding geeft “De link is niet meer geldig, probeerd wachtwoord vergeten opnieuw”. Zelfs het inloggen op community lukte niet, nu heb ik een nieuwe account gemaakt :/
Hey
Doe je dit toevallig via je telefoon? Zou je een laptop erbij kunnen pakken en via je laptop een wachtwoord reset kunnen aanvragen? Dit zou als het goed is moeten werken. Kan je toevallig ook je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345. Ik kan namelijk geen abonnement vinden op dit e-mailadres.
Ik kan niet meer via de app mijn mobiel factuur downloaden, dit kon bij t-mobile altijd wel
Als ik in de app op factuur Klik dan kom ik op odido.nl en moet ik inloggen
Daar gaat het fout omdat mijn inloggegevens niet kloppen
Op deze manier heb ik altijd op mijn zakelijk account kunnen inloggen tot vandaag
Opnieuw wachtwoord aanvragen/veranderen werkt ook niet want ik krijg nimmer een mail om wachtwoord te veranderen.
Bel je met klantenservice dan krijg je een heel verhaal wat kant nog wal raakt omdat ik alles al geprobeerd heb en dit ook aangegeven heb
Dan krijg je van klantenservice een mail met link om wachtwoord te veranderen
Wat denk je?
Werkt ook niet, je krijgt melding van oeps er gaat iets fout
Bel je weer dan krijg je weer alles van voren af aan te horen.
Ik heb uitgelegd dat odido thuis ook dezelfde problemen gaf en dat het meiske het wachtwoord gereset heeft en daarna alles werkte
Maar ja bij klantenservice zakelijk weten ze het beter
Ik ben dan ook knap teleurgesteld dat ik mijn zakelijke facturen niet kan inzien en niet kan downloaden voor mijn boekhouding
Ook mijn accountmanager is niet te bereiken
Odido heeft gelijk het kan ook anders
Maar dat het beter is geworden....ECHT NIET.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.