Skip to main content

Na een dag met de chat heen en weer praten is het nog steeds niet gelukt. Ik probeer mijn net aangevraagde t-mobile thuis te koppelen aan mijn My-T-mobile omgeving. Dit lukte eerst niet omdat er nog een oude aanvraag voor een ander adres open stond en het adres verkeerd was. Nu heeft iemand het adres al goed gezet voor mij, ik kan nu 1 stap verder komen om het te koppelen. Echter als ik de email verificatie doe, dus na het invullen van de 2FA code, krijg ik een foutmelding. Dit heb ik ook met de chat besproken en die vroeg of mijn mobiele abonnement toevallig nog op het oude adres stond. Op de factuur staat inderdaad nog mijn oude adres. Zij kon daar niks aan doen en verbond mij door, echter na een wachten werd ik nooit doorverbonden. Vandaar nu hier.

BTW als ik inlog op de t-mobile omgeving en daar het adres controleer staat die wel goed. alleen op de factuur klopt die niet

Zou iemand hier naar kunnen kijken? :)

Hi @hessel98 

Er waren nog oude accounts gekoppeld aan je account, maar die zijn nu ontkoppeld. Zou je morgen nieuw account kunnen aanmaken en dan eerst je Thuis abonnement en dan je mobiele abonnementen koppelen? Als het goed is zou het dan moeten werken. Ik stel morgen voor omdat we vandaag onze app hebben vernieuwd naar Mijn odido dus het kan zijn dat nog niet alles goed wordt verwerkt. 

Ik hoor graag of het lukt!

Hallo!

Moet ik dan mijn oude account verwijderen? want daar kan ik momenteel al niet meer op inloggen. ik zou wel graag een account met hetzelfde email adres willen behouden

Hi @hessel98 

Je maakt een nieuw account aan met hetzelfde e-mailadres. Je vorige is verwijderd zodat we dit account weer actief krijgen en zodat je de abonnementen kan koppelen. 

Aha, echter als ik dat nu probeer krijg ik de melding dat er al een account bestaat met mijn emailadres

@hessel98 Daarom gaf ik aan of je het morgen wilt proberen dan zou je ontkoppeling verwerkt moeten zijn. Ik hoor graag of het dan lukt!

Goedemorgen, Het probleem is er nog steeds. Zit nog een account aan mijn email gekoppeld waardoor ik geen nieuwe kan maken. Kan daar ook op inloggen maar niks doen, want bijna alle knoppen verwijzen door naar foutmeldingen

Hier ook, bij klikken op de website op: [abonnement toevoegen], [internet], [verder] gebeurt niks! Inmiddels vele reacties van mensen met zelfde probleem in verschillende threads…

Odido kom er maar in!

Hi allemaal,

Dat kan goed kloppen.want wij ervaren momenteel problemen met het koppelen van Thuis abonnementen in Mijn Odido. Wij zijn hiervan op de hoogte en onze technische afdeling is druk bezig om dit op te lossen! De verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen maar we doen ons best om het zo snel mogelijk opgelost te hebben. Excuses voor het ongemak!

Het werkt inmiddels. Mooi snel opgelost Odido! 👍

ik kon mijn internet+tv inderdaad koppelen en dat was ook zichtbaar totdat ik daarna mijn mobiele abonnement koppelde. nu is hij weer verdwenen en krijg ik bij het opnieuw toevoegen steeds een foutmelding

Reageer