Na een dag met de chat heen en weer praten is het nog steeds niet gelukt. Ik probeer mijn net aangevraagde t-mobile thuis te koppelen aan mijn My-T-mobile omgeving. Dit lukte eerst niet omdat er nog een oude aanvraag voor een ander adres open stond en het adres verkeerd was. Nu heeft iemand het adres al goed gezet voor mij, ik kan nu 1 stap verder komen om het te koppelen. Echter als ik de email verificatie doe, dus na het invullen van de 2FA code, krijg ik een foutmelding. Dit heb ik ook met de chat besproken en die vroeg of mijn mobiele abonnement toevallig nog op het oude adres stond. Op de factuur staat inderdaad nog mijn oude adres. Zij kon daar niks aan doen en verbond mij door, echter na een wachten werd ik nooit doorverbonden. Vandaar nu hier.
BTW als ik inlog op de t-mobile omgeving en daar het adres controleer staat die wel goed. alleen op de factuur klopt die niet
Zou iemand hier naar kunnen kijken? :)