Skip to main content

Hallo, ik krijg al een week lang een foutmelding wanneer ik mijn mobiele abonnement wil toevoegen aan de Odido app: ‘Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.’ Ik heb hierover ook telefonisch contact gehad, maar de medewerker kon hier niets aan doen. Ik wil graag vanaf oktober klantvoordeel hebben, maar dat kan op deze manier dus niet… Is er een manier waarop dit opgelost / verrekend kan worden?

Hi @Melanie_Mike 

We ervaren momenteel inderdaad wat problemen met het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. We zijn druk bezig om het op te lossen! Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Beste @Hajar van Odido . Ik heb u tweemaal een privébericht gestuurd, maar ik heb geen reactie ontvangen. Heeft u de berichten wel gezien?


Hi @Melanie_Mike 

Wij proberen binnen 48 uur te reageren. Het is momenteel erg druk waardoor het kan zijn dat je een latere reactie krijgt. Ik heb je case doorgezet naar onze specialisten. De verwerking kan enkele werkdagen duren en zij zullen je voorzien van een terugkoppeling. 

PS: Een Moderator reageert alleen op een privébericht als die er zelf om gevraagd heeft. Ongevraagde privéberichten zoals die van 8 dagen geleden blijven daarom onbeantwoord. 

Ik hoop dat je koppel issue snel wordt opgelost en dat alles weer naar behoren werkt. 


Reageer