Ik heb ook hetzelfde probleem. Al paar weken met de klantenservice bezig, nog steeds geen enkel verbetering.
mij case nummer is 657 379 29.
Groet, Nina
Ik heb ook hetzelfde probleem. Al paar weken met de klantenservice bezig, nog steeds geen enkel verbetering.
mij case nummer is 657 379 29.
Groet, Nina
Hi Nina, allereerst van harte welkom op de Community! Thanks voor het direct meesturen van het casenummer. Volgens deze case zou het koppelen inmiddels moeten lukken. Ik heb direct eens ingelogd op je Mijn Odido-account maar ik zie nog helemaal geen abonnement staan. Heb je naast je mobiele abonnement ook een Thuis-abonnement?
Wat gebeurd er precies als je nu inlogt en je mobiele abonnement wil toevoegen? Laat het me maar weten!
Hi Nina, wat apart dat het nog niet is gelukt nadat de technische dienst ernaar heeft gekeken! Ook niet fijn dat je tot nu toe nog niet goed bent geholpen. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN en ook direct de gegevens van het abonnement waar je momenteel mee inlogt, waar je je mobiele abonnement aan wil koppelen (naam, geboortedatum, e-mailadres en postcode + huisnummer). Dan duik ik er direct voor je in
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.